понедельник, 17 сентября 2012 г.

Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».
Так,
1. оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати
2. оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
3. оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати   увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
4. Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
5. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий