Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Розглянула класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
- за навчальним матеріалом
- за процесом
- за продуктами навчання
- за навчальним середовищем
Переглянули форми поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів. Провели педраду на тему "підтримка учнів з різними навчальними потребами"
Розглянула класифікацію методів диференціації навчання, які потребують застосування різних методичних підходів від учителя:
- за навчальним матеріалом
- за процесом
- за продуктами навчання
- за навчальним середовищем
Переглянули форми поточного оцінювання задля сприяння самоспрямованості учнів. Провели педраду на тему "підтримка учнів з різними навчальними потребами"
Комментариев нет:
Отправить комментарий